Физикалық белсенділік, иммунитетті сақтау жөнінде нұсқаулықтар және егер сізде CОVID-19 диагнозы қойылған болса не істеу керек.

COVID-19 бүкіл әлемде тез таралды, бұл денсаулық сақтау жүйелеріне баса назар аударып, адамдарды өлімге алып келетін жаһандық пандемияға себеп болды және әрқайсымыздың өмірімізге айтарлықтай өзгеріс енгізеді. Қазір ең маңызды міндет – вирустың таралуын шектеу.

Дене белсенділігі әрқайсымыздың өмірімізде маңызды рөл атқарады. Үнемі физикалық белсенділік иммунитетті күшейтеді және жұқпалы аурулардың таралу ықтималдығын азайтады. Алайда, қазіргі уақытта басты назар жарақат алу қаупін азайтуға, аурудың таралуын болдырмауға және иммунитетті қолдауға аударылуы керек. Егер сіз сау болсаңыз, сіз күн сайын жұмсақ немесе орташа дене белсенділігімен айналыса аласыз және жасай аласыз. Бұған салмақ жаттығуы, Пилатес немесе йога және жүгіру кіруі мүмкін.

Әркім әлеуметтік өзара әрекеттен аулақ болу керек. Бұл сіздің отбасыңыздан тыс кез-келген адаммен (2 метр қашықтықта) жақын қарым-қатынастан аулақ болу керек дегенді білдіреді. Сондықтан қазіргі уақытта жүгірмеу керек, топтарда жаттығу керек. Қазір онлайн-ресурстардың арқасында сіз үйден шықпай спортпен шұғылдана аласыз.

Иммунитетті сақтаудың жалпы шаралары:

1. Тұрақты ұйқы, күніне 8 сағаттан артық.
2. Стресстік жағдайлардан аулақ болыңыз, өйткені стресс пен мазасыздық сіздің иммунитеттің күйіне кері әсерін тигізеді. Бұл барлық спортшылар үшін қиын кезең, өйткені қазіргі жағдай маусымға қойылған мақсаттар мен міндеттерге әсер етеді.
3. Жүйелі жаттығулар стрессті, мазасыздық белгілерін жеңуге және ұйқыны жақсартуға көмектеседі. Стресстен арылуға көмектесетін көптеген пайдалы медитация мен ақылға қонымды бағдарламалар бар. Мысалы: Headspace, Calm, Insight Timer.
4. Теңгерімді тамақтану маңызды.
5. Көп су ішіңіз, өйткені дегидратация сіздің иммунитетті төмендетеді.
6. Көкөністер мен көкөністерді көбірек тұтыну (күніне 7-8 порция).
7. Жемістер мен көкөністерді көп қабылдауға тырысыңыз (күніне 7-8 порция). Олардың құрамында адамның тыныс алу жүйесінің жұмысында маңызды рөл атқаратын полифенолдар мен флавоноидтар бар және әртүрлі зерттеулердің нәтижелері көрсеткендей, олар жоғарғы тыныс жолдарының инфекцияларының жиілігін төмендетеді.
8. Дәруменді қабылдау жылдың осы мезгілінде респираторлық инфекциялар қаупін азайту үшін маңызды. Егер сіз витаминдер ішпеген болсаңыз және қыста күн сәулесіне ұшырамасаңыз немесе сіздің денеңізде Д витаминінің деңгейі қалыптыдан төмен екенін білетін болсаңыз, онда D3 витаминін қабылдаған дұрыс.
9. Пробиотиктер жоғарғы тыныс жолдарының инфекциясы қаупін азайтады. Зерттеулер сұйық түрдегі пробиотиктердің капсуладағы пробиотиктерге қарағанда жақсы сіңетінін дәлелдейді.
10. С дәрумені пневмонияның алдын-алу және емдеу үшін пайдалы екендігі дәлелденді. Сондай-ақ, бұл қатты физикалық жаттығулар кезінде (шаңғышылар мен марафоншылар) суық тию қаупін азайтады және жалпы тұрғындар арасындағы суықтың ұзақтығын қысқартады.
11. Балық майы құрамында маңызды май қышқылдары бар және иммунитетті сақтау үшін маңызды.
12. Соңында, ең маңызды және қарапайым әдістердің бірі: қолыңызды 20 секунд бойы үнемі жуып, бетіңізге тигізбеңіз.

СІЗГЕ КЕЛІСІМ-19:

COVID-19 негізгі белгілері – қызба, құрғақ жөтел, дем алу немесе иіс жоғалту.

Егер сіз ауырып қалсаңыз, мүмкіндігінше тезірек дәрігермен кеңесуіңіз керек.

COVID-19 жұқтырған көптеген адамдар өздерінің денсаулығы күн сайын жақсарып келе жатқанын сезеді. Алайда, ол, керісінше, нашарлатуы мүмкін, сондықтан физикалық жаттығулардан кем дегенде 10 күн демалуды ұсынамыз.

Бұл COVID-19 адам ағзасына қалай әсер ететіндігі әлі белгісіз болғанына қарамастан маңызды, өйткені пациенттерде өкпе және жүрек функциялары бұзылады.

Егер сіз физикалық белсенділікке ертерек оралсаңыз, жүрек және / немесе өкпе асқынуларының қаупін арттыратын нақты қауіп бар.

Созылмалы аурулары бар адамдар (мысалы, астма) үлкен қауіпке ие болуы мүмкін, сондықтан көптеген елдерде үйден шықпау ұсынылады.

Кейбір жағдайларда адамдар COVID-19 әсерін басқара алады және ауру айқын белгілерсіз жалғасуы мүмкін. Егер сізде тіпті жеңіл белгілер болса, вирустың басқа адамдарға берілу қаупі өте жоғары екенін ұмытпаңыз. Бір-бірімізден қауіпсіз қашықтықты сақтау және қоғамнан оқшаулау біздің міндетіміз.

Дереккөз: https://www.athleticsweekly.com/performance/expert-advice-coronavirus-guide-for-athletes-039929061/?fbclid=IwAR37w1r9UJf3mwZyGEiMzd5abBefcnbaEuvQa43zj0_EHaNX1KTdblO4V5I